3 VISOKO KALORIČNA ŽIVILA, KI SO IZJEMNO ZDRAVA

Ponavadi si mislimo, da so visoko kalorična živila nezdrava, saj redijo in prinašajo cel kup zdravstvenih sitnosti, zato se jih skušamo čim bolj izogibati, če nam le uspeva. Vendar v resnici to ne drži: vsa visoko kalorična živila niso nujno nezdrava. Še več, nekatera so izjemno zdrava in se jim nikakor ne bi smeli izogibati. Še danes jih vključi na svoj jedilnik.

1. Sir

Marsikdo sira morda sploh ne dojema kot visoko kalorično živilo. Jemo ga skupaj s kruhom, na testeninah, v omakah, v solatah in praktično povsod. V resnici pa sir vsebuje ogromno maščobe, soli in holesterola. Vendar je lahko izjemno koristen, če ga leuživamo v primernih količinah. Je namreč poln različnih hranil, ki jih naše telo nujno potrebuje, še posebej kalcija in nasičenih maščob, ki izboljšujejo zdravje srca in žil.

2. Jajca

Tudi jajca spadajo med visoko kalorična živila, vendar so kljub temu zelo zdrava. Z uživanjem jajc v svoje telo vnesemo veliko koristnih beljakovin in vitamina B12. Veliko ljudi je mnenja, da je rumenjak škodljiv, ker vsebuje veliko holesterola, v resnici pa je prav rumenjak tisti del jajca, ki vsebuje največ koristnih hranil. Spet je treba, da si pazljiva, da ne zaužiješ preveč rumenjaka. Nobeno živilo v preveliki meri ne more biti zdravo.

3. Morski sadeži

Obstajata dva tipa ljudi: tisti, ki obožujejo morske sadeže in tisti, ki jih sovražijo. Zanimivo je, da večina morskih sadežev vsebuje zelo malo maščobe, a veliko holesterola. Na primer 100g kozic vsebuje 211mg holesterola in samo 2g maščobe. Školjke in rakci so odličen vir beljakovin in vitamina B12.

Preberite tudi, katera živila delujejo protistresno.

 

Povzeto po: Healthline

L. Z.

Komentarji
Morda vas bo zanimalo