8 trikov, s katerimi se bo vaša spletna trgovina uvrstila med top mesta na Google

Vsem lastnikom spletnih trgovin je skupni cilj enak: večja prepoznavnost na spletu in večja prodaja. Konec koncev, povečana prepoznavnost pomeni, da postanemo vidni na iskalnikih.

V nadaljevanju razkrivamo preizkušene metode za optimizacijo vašega spletnega mesta in pridobivanje več pozornosti na spletu s pomočjo 8 najučinkovitejših metod.

Zakaj je visoka uvrstitev pomembna za spletne trgovine?

Uvrstitev na prvo stran iskalnika Google je pomembna, ker prinaša visok organski promet na spletno mesto. Za organske obiskovalce je večja verjetnost, da bodo opravili tudi nakup v spletni trgovini in postali stalni kupci.

Poleg tega več organskih vhodnih potencialnih strank pritegnete, manj porabite za oglaševanje. Pri zviševanju organske pozicije na Google, boste pridobili tudi več povratnih povezav, kar vam daje dodatno verodostojnost v Googlovih očeh.

Prav tako se želite uvrstiti višje od konkurentov, saj si s tem povečate možnosti, da bojo kupci kupili ravno pri vas.

Način, da zvišate vašo organsko pozicijo na iskalniku imenujemo optimizacija spletne strani oz. SEO. Kljub izzivom, s katerimi se soočate, kot so omejena ali podvojena vsebina, visoka konkurenca in pogoste napake SEO, obstaja veliko načinov, kako vas iskalniki opazijo.

8 načinov, da se vaša spletna trgovina uvrsti na visoka mesta v iskalniku Google

Kljub temu, da se zdi visoka uvrstitev na Google težka in zapletena naloga, je z nekaj truda in znanja povsem mogoče doseči visoke uvrstitve.

1.   Optimizirajte svoje strani z izdelki

Vaša osnovna stran izdelka je ciljna stran za vsako potencialno stranko. Nekateri najbolj kritični dejavniki za oblikovanje učinkovite strani izdelka so:

 

  • ustvarite vizualno privlačno, a jasno predstavitev lastnosti in prednosti vašega izdelka
  • zagotovite, da lahko vaša ciljna publika hitro najde informacije, ki jih potrebuje za odločitev o vaših izdelkih
  • Imate jasen poziv k dejanju (CTA)
  • omogočate predogled mnenj kupcev
  • optimiziranje SEO naslovov in opisov
  • stran optimizirate tudi na daljše besedne zveze
  • Upoštevate psihologije barv
  • Navdušite s splošnim dizajnom.

 

Postavitev in dizajn izdelčne strani igra ključno vlogo pri dojemanju in vrednotenju vašega izdelka, zato poskrbite, da bo upoštevala vse zgornje nasvete. Uporabite tudi bel prostor, da se stranke ne bodo počutile preobremenjene z informacijami.

2. Prilagodite strukturo svojega spletnega mesta

Ta del morate narediti čim boljše, ker način organizacije vsebine na strani poveča ali pa zmanjša vašo stopnjo konverzij.

Organizacija vaše strukture spletnega mesta pa pomeni tudi enostavnost uporabe za stranke in to je nekaj, kar Google upošteva pri uvrstitvi vašega spletnega mesta.

Tukaj je nekaj nasvetov za boljšo strukturo spletnega mesta:

  • Vzemite si čas za načrtovanje strukture.
  • Dodajte oznake izdelkov in omogočite prikaz t.i. drobtinic (navigacije spletnega mesta).
  • Vsebina naj bo privlačna.
  • Preglejte, če so vaši url-ji pravilni in optimalni.
  • Organizirajte vaše podkategorije pravilno in smiselno.
  • Na koncu razdelite svoje spletno mesto v različne kategorije.

Spodaj je slika, kako bi lahko izgledala idealna struktura spletne trgovine:

3. Osredotočite se na prave ključne besede

Pomen ključnih besed vam je najbrž že znan. Prav tako razumete, da so daljše ključne besede – t.i. dolgorepe ključne besede zelo pomembne pri optimizaciji vsebine, vendar se osredotočate na prave?

Svetujemo vam, da ciljajte ključne besede:

  • z dobrim številom mesečnih iskanj,
  • ki so dobičkonosne,
  • z nizko konkurenco.

Na srečo obstaja veliko brezplačnih in plačanih orodij za prepoznavanje pravih ključnih besed:

  • Ubersuggest,
  • Googlovo orodje Key Wordplaner,
  • Ahrefs,
  • Moz,

4. Poskrbite za hitro nalaganje spletnega mesta

Temu se ni mogoče izogniti. Dlje ko mora uporabnik čakati, da se spletno mesto naloži, večja je verjetnost, da bo odklikal stran.

Časi nalaganja lahko pomembno vplivajo tudi na vaš rezultat. Raziskave kažejo, da vsaka milisekunda šteje, še posebej pri spletnem mestu z e-trgovino.

Vendar to še ni vse.

Počasno nalaganje lahko vpliva na konverzijo in stopnjo obiskov ene strani ter povzroči slabo uporabniško izkušnjo. Kako hitro se naloži vaše spletno mesto za e-trgovino, je tudi dejavnik uvrstitve za Google.

Čas nalaganja spletnega mesta lahko preizkusite sami. Za testiranje hitrosti je na voljo veliko orodij, kot je Googlov Page Speed ​​Insights.

Če ugotovite, da je vaše spletno mesto počasnejše od povprečja, razmislite o naslednjih korakih za pospešitev hitrosti.

  • Zmanjšajte število slik na vaši spletni strani.
  • Optimizirajte svoje fotografije z orodji za kompresiranje slik, kot je Photoshop, ali uporabite brezplačna orodja, kot je PhotoPea.
  • Ustvarite zemljevid strani.
  • Vzpostavite učinkovit navigacijski sistem.
  • Razmislite o spremembi spletnega gostitelja.
  • Optimizirajte video vsebino in zmanjšajte velikost.
  • Izogibajte se nepotrebnim orodjem, kot so nepotrebni vtičniki ali preusmeritve.
  • Omejite kodiranje ali ga stisnite.

Če se vaše spletno mesto na namiznih računalnikih naloži v 2.3 sekundah, ste na dobri poti. Za mobilne naprave je idealna 1-2 sekundi.

5. Povečajte število povezav na vaši strani

Vhodne povezave oz. povratne povezave, ki kažejo na vaše spletno mesto so pomemben sestavni del SEO in imajo velik vpliv na uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih. Prav tako so zelo pomembne tudi notranje povezave znotraj vašega spletnega mesta.

Čeprav je dandanes težko dobiti kvalitetne povratne povezave, obstaja več načinov za njihovo pridobivanje oz. izdelavo, na primer:

  • Družabni mediji: ustvarite privlačne objave na družbenih omrežjih, ki se povezujejo nazaj na vaše spletno mesto.
  • Ustvarite notranje povezave znotraj vaših podstrani na spletnem mestu.
  • Privabite stalne kupce, da vam pomagajo pri vaši promocije: prosite stranke, ki se vračajo, naj delijo fotografije svojih nakupov ali ocene izdelkov s prijatelji ali spodbujajo vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki. V zameno jim ponudite določen popust ali ugodnosti.
  • Pridružite se spletnim skupnostim: Prijavite se v forume, skupine Facebook in LinkedIn ter vse skupnosti, povezane z industrijo. S tem si boste povečali možnosti, da vas nekdo v komentarjih omenja ter izdela povratno povezavo na vašo spletno stran.
  • Objavljajte članke oz. kvalitetno vsebino na drugih spletnih straneh znotraj vaše tržne niše, kjer smiselno umestite povezavo na vašo spletno stran.
  • Ustvarite strani s pogostimi vprašanji: uporabite svojo stran s pogostimi vprašanji, da odgovorite na najpogostejša vprašanja vaših potencialnih strank in jih preusmerite nazaj na drugo sorodno vsebino.
  • Začnite s pisanjem vašega bloga. Tedensko ali mesečno napišite kvaliteten članek, ki bo optimiziran na dolgorepe ključne besede, s čimer si boste povečali možnosti, da bo uvrščen tudi višje na Google. V članku izdelajte povezave na vaše glavne kategorije oz. podstrani.

6. Raziščite svoje konkurente

Raziskovanje vaših konkurentov je eden najboljših načinov za lažje razumevanje, kaj bo verjetno delovalo tudi za vaše podjetje.

Kako vaši konkurenti optimizirajo svoje spletne trgovine? Še pomembneje, kako najdete ključne besede, ki jih uporabljajo?

Preprosto: uporabite eno od številnih orodij za analizo konkurentov.

Ti vam lahko omogočijo, da odkrijete vse vrste informacij, kot so:

  • možnosti pridobivanja povratnih povezav
  • vrzeli na trgu
  • ključne besede, ki jih “napadajo” vaši konkurenti
  • diferenciacijske točke

7. Uporabite A/B testiranje

A/B testiranje meri stopnje konverzij za različne različice ciljne strani, s ciljem ugotoviti katere različice so učinkovitejše. Obstajajo tri različne vrste A/B testiranja, ki jih lahko uporabite:

  • Razdeljeno testiranje: najpogostejša vrsta, pri kateri polovici uporabnikov naključno pokažete izvirno različico, drugi polovici pa drugo različico.
  • Multivarijantno testiranje: s to metodo testirate več različic hkrati namesto samo eno naenkrat.
  • Preizkušanje razmerja med prikazi in kliki: tukaj spremenite samo zasnovo ali kopijo svojega spletnega mesta, ne da bi spremenili njegovo delovanje.

Pogosto se spletni trgovci odločajo za testiranje z:

  • opisi izdelkov/strani,
  • naslovi,
  • Postavitvijo/ barvami CTA,
  • pisavo,
  • brezplačno dostavo oz. posebnimi ponudbami,
  • splošno barvno shemo.

Strokovnjaki priporočajo A/B testiranje najmanj 7 do 14 dni. Da dobite jasnejšo sliko, pa boste morali testirati vsaj mesec dni.

8. Optimizirajte spletno mesto za mobilne naprave

Uporaba mobilnih naprav je veliko več kot le prehodni trend.

Po statističnih podatkih naj bi polovica internetnega prometa prišla iz mobilnih naprav, podatki pa kažejo na intenzivno rast uporabe mobilnih naprav v zadnjih letih.

Za višjo uvrstitev na Googlovi lestvici morate brez dvoma poskrbeti tudi za mobilne uporabnike in njihovo izkušnjo.

Google že nekaj časa v ospredje postavlja indeksiranje, ki temelji na mobilnih napravah, kar pomeni, da pretežno uporablja mobilno različico vsebine za indeksiranje in razvrščanje.

Z drugimi besedami, spletno mesto, optimizirano za mobilne naprave, je bistveno za izboljšanje vašo uvrstitev na iskalniku, obiskanosti spletne strani in posledično tudi prodaje.

Gre tudi za izkušnjo strank. Odziven dizajn zagotavlja, da se postavitev vašega spletnega mesta prilagodi različnim velikostim zaslona, ​​kot so tablice, pametni telefoni itd.

Navajamo nekaj napotkov za mobilnim napravam prijazno spletno trgovino:

  • Velikost besedila naj bo v celoti berljiva.
  • Spremenite barvo ozadja spletne strani v črno ali belo.
  • Dodajte barve z visokim kontrastom, da olajšate berljivost na mobilnih napravah, na primer črno-belo.
  • Preizkusite svoje spletno mesto v različnih brskalnikih in napravah.
  • Zagotovite mobilno prijazen postopek nakupa.
  • Uporabite funkcije, specifične za pametne telefone, kot so kode QR in črtne kode.
  • Optimizirajte URL-je svojega spletnega mesta za iskalnike in uporabnike pametnih telefonov.
  • Stisnite oz. zmanjšajte slike, da skrajšate čas nalaganja pri povezavah z nizko pasovno širino.
  • V svojo mobilno strategijo vključite lokalno vsebino. Oglašujte vse posebne popuste ali promocije, ki se morda dogajajo na spletnem mestu.

Povzamimo

Razumevanje, kako se uvrstiti visoko na Google lestvici zadetkov, je ključno za vsako spletno trgovino. Če se vaše spletno mesto ne prikaže v Googlovih zadetkih na prvih straneh, ne boste dosegli svojega občinstva in potencialnih kupcev.

Pri dosegu tega cilja je potrebno razumeti in narediti več korakov. Prvi korak je optimizacija vaše spletne strani za iskalnike z raziskavo ključnih besed, optimizacijo na strani in gradnjo povratnih povezav.

Prav tako ne pozabite na strukturo spletnega mesta, hitrost nalaganja strani in optimizacijo za mobilne naprave.

Želimo vam veliko uspeha pri vaši spletni prodaji!

Komentarji
Morda vas bo zanimalo