TAKO BOSTE POSTALE ZVEZDE INSTAGRAMA

Veliko učinkovitih socialnih medijev potrebuje nenehno naraščajoče število sledilcev ter nagovarjanje le-teh. Instagram se zdi kot nalašč za hitro in učinkovito doseganje tega cilja. SEO, optimizacija spletnih strani, je bila vedno pomemben del marketinške strategije, vendar bomo velike blagovne znamke z ogromnimi proračuni na prvi strani Googlovega iskanja verjetno le stežka premagali. Ravno zato je Instagram močan in odličen zaveznik manjših blagovnih znamk pri dvigovanju njihove prepoznavnosti, posledično pa prinaša tudi klike na spletno stran.

Pomembno je, da objave prilagodite svoji ciljni publiki in kar je najpomembneje – svoje sledilce spreminjate v zveste potrošnike. Da se to čimprej zgodi, je najbolje da čimprej začnete vlagati v izbrano marketinško strategijo. Če je to Instagram, vam svetujemo, da se držite naslednjih korakov.

 

Pazite na vizualno podobo

Pri ustvarjanju vaše Instagram vizualne podobe bodite kreativni in ustvarjalni. Nista dovolj le slika in filter, rešitev je v ustvarjanju nečesa drugačnega, drznega in unikatnega. Slednje je veliko bolj zahtevno, kot se sliši. Potrošniki imajo dandanes radi, če lahko vašo znamko prepoznajo že od daleč. Že sam pogled na vaš Instagram profil mora biti prijeten, zato bo v prvi vrsti poskrbela enaka barvna shema, pri kateri vztrajajte, če je le mogoče. Svojim vizualnim sloganom morate zvesto slediti s kakovostjo ter z rednim objavljanjem. Dobro je tudi, da različnih besedil, ki bi jih radi delili s sledilci, ne »natrpate« na slike, saj je včasih najboljše vodilo »manj je več«. Tudi število filtrov na slikah naj bo podobno, pozorni pa bodite tudi na to, da uporabljate iste in ne različnih.

Če boste navedenim točkam dobro sledili, bo vaša znamka pridobivala na popularnosti in seveda sledilcih. Strategijo podobno temu ima blagovna znamka Nike, ki svoje izdelke umesti na sleherno objavo, vendar vedno na vizualno osupljiv in subtilen način. Nike svojo spletno prisotnost in identiteto gradi preko motivacijskih slik športnikov in oglasov, kjer sta v ospredju drznost in pogum. Njihov zimzeleni slogan »Just Do it« je v središču strategije njihove blagovne znamke in to je vidno na vseh ravneh njihovih družbenih omrežij. Ob pogledu njihove objave enostavno veš, da gre za Nike.

 

 

Uporaba #hashtag-ov oz. oznak

Oznake niso super le pri Twitterju, ampak uporabnikom pomagajo pri iskanju po ključnih besedah tudi na Instagramu. Obstaja zgornja omejitev oznak, saj jih je lahko največ 30. Vendar ni vse samo v količini, stremite k temu, da jih uporabite približno 10 in sproti preverjajte, če imate kaj novih sledilcev in ali ste dosegli svojo ciljno publiko. Lahko uporabljate različne oznake, tudi svoje, vendar se priporoča uporaba oznak, ki imajo kar največji doseg. Primer teh oznak sta #love in »tbt« (throw back thursday). Za oznake ni nujno, da se dobro slišijo, pomembno je, da so v povezavi z objavljenim, saj vas prek njih nenazadnje ljudje tudi poiščejo in najdejo.

 

Dober namen in družbena odgovornost

Dober namen v današnjem vse bolj izpetem svetu vedno šteje in biti dober ter pošten je postalo ključno vodilo mnogih znamk. Biti družbeno odgovoren ni le način, da bi svet postal boljši, ampak je tudi pot, s pomočjo katere se povezujemo s podobno mislečimi in pritegnemo njihovo pozornost. Če prodajate produkt, ki je ekološki ali iz pravične trgovine, je drugim vredno o tem povedati. Povezovanje z neprofitnimi organizacijami in pomoč njim je lahko dobra oblika samopromocije. To je dobro tudi s tega vidika, ker boste prek te organizacije, ki ji boste pomagali, promovirali vašo blagovno znamko, vrednote in poslanstva.

 

 

Bodite zabavni in navdihujoči

Kljub letom oglaševanja na Facebooku, marketinškemu napredku ter informacijam je še vedno potrebno biti zabaven in navdihujoč, saj le tako lahko dosežete publiko, ki ji je mar za vsebino. Če želite, da vaša blagovna znamka doseže ciljno publiko in s tem svoj namen, je dobro vlagati v oglaševanje tudi preko Instagrama.

 

Komunicirajte, spodbujajte druge in delite tudi njihove objave

Če spodbujate druga podobno velika podjetja kot ste sami in delite njihove objave, s tem pridobite enako dejanje na nasprotni strani popolnoma brezplačno. Lahko pa se dogovorite tudi z večjimi podjetji, ki jim deljenje objave plačate, kar strokovno imenujemo »Shout-out«. Preko tega lahko dobite znatno število sledilcev. Vedno lahko tudi delite objave svojih sledilcev, ki bodo vaše dejanje še posebej cenili. Ne glede na to, na kateri platformi ste, ne smete pozabiti biti socialni in človeški. Na vprašanja vaših sledilcev so odzivajte in spletite posebno komunikacijsko vez.

 

Komentarji
Morda vas bo zanimalo