5 NAČINOV, S KATERIMI SE BOSTE POČUTILI BOLJ LJUBLJENE

Naša telesa vsebujejo naravne opiate, kot so serotinin, dopamin, endorfini in oksitocin. Imajo različne funkcije, vse pa se primarno obnašajo kot nevro transmiterji, ki povzročajo občutke sreče in zadovoljstva.

Oksitocin poznamo tudi kot neuradni ljubezenski hormon, ki je zadolžen za tople občutke, ki jih doživimo, ko se povežemo z drugimi ali se počutimo ljubljene. Zmanjšanje tega hormona lahko povzroči tudi tesnoba, otroška travma ali občutek osamljenosti. Če potrebujete več oksitocina, imamo za vas nekaj predlogov.

Sprejmite kompliment

Naši nivoji oksitocina se povečajo, ko so ljudje prijazni do nas, če sprejmemo kompliment in smo odprti do njih, to pa poveča občutek pripadnosti in toplote, kar je povezano z oksitocinom.

Doživljanje orgazma

Kadarkoli doživite fizični kontakt, kot je objemanje, dotikanje ali spolni odnos in ko občutite občutek varnosti in zadovoljstva, se oksitocin sprosti.

Umirjena telovadba

Meditacija in tek so aktivnosti, s katerimi lahko povečate nivo oksitocina. Te vadbe vam pomagajo pri negativnih mislih, obenem pa tudi povečajo občutke zadovoljstva.

Ko izrazite občutke

Če svoje občutke zadržujete v sebi, s tem znižujete nivoje oksitocina, zato je bolje, da jih poveste naglas. Pametno je, da si pustite, da čutite, kar čutite, če o tem govorite, pa boste zmanjšali tesnobo in se znebili skrbi.

Darujte

Če dajete in pomagate drugim. Pomagajte drugim, bodite prostovoljci. Če boste empatični, se boste počutili precej bolje.

Povzeto po: Popsugar

K. R.

Komentarji