DODATKI, KI VAŠO ZDRAVO SOLATO SPREMENIJO V NEZDRAVO

V osnovi je solata izredno zdrava hrana, ki jo lahko jeste kadarkoli. Večina zelenjave ima malo kalorij, je izredno hranljiva in je hrana, ki jo vsi na dieti jedo ves čas. A težava nastane, da nihče ne je same solate, saj brez vsega nima preveč dobrega okusa, zato nanjo dodajamo vse mogoče nezdrave sestavine, zaradi katerih hitro postane slaba alternativa. Spodaj nekaj nasvetov, čemu se izogibati.

 

Slanina

Mogoče slanina sicer ni prva izbira, ko pride do sestavin za solato, a vseeno nekateri med vami zagotovo radi posežete po tej precej ne zdravi hrani. Če na solato dodamo samo eno žličko je to sicer precej malo kalorij, a vsebuje ogromno natrija in je izredno mastna. Ne le, da slanina slabo vpliva na vašo postavo, dobra ni niti za vaše srce.

 

Kruhove kocke

Če iščete veliko refiniriranih ogljikovih hidratov in praznih kalorij, na solato dodajte kruhove kocke. Te vsebujejo velike količine natrija in ogromno kalorij, zato je bolj pametno, da si privoščite kar navaden bel kruh, ki vas bo vsaj nasitil.

 

Kremasti prelivi

Jogurtov, italijanski, cezarjev preliv bodo vašo solato spremenili v odlično kosilo, a so najslabši dodatek, ki ga lahko uporabite na zdravi solati. Večina med njimi ima vsaj 200 kalorij in so izredno mastni. In to samo na eno žlico! Večina doda celo dve ali tri, zato je bolj pametno, da uporabite lahek kis in oljčno olje in seveda ne pretiravate!

 

Sir

Tako kot pri slanini, tudi pri siru vemo, da je precej nezdrav, a to pozabimo vedno, ko ga dodamo na solato. Ena skledica feta sira ima skoraj 400 kalorij in ima manj kalorij kot parmezan ali čedar sir. Če solati dodate sir, boste hitro na kalorijah, ki jih ima Big Mac.

 

Hrustljav piščanec

Seveda bo dodajanje proteina dodalo več kalorij vaši solati, kot če dodate samo zelenjavo, a obstaja kar nekaj zdravih načinov, kako ga dobimo. A na žalost hrustljav piščanec pomeni ocvrt piščanec, zato si zapomnite, da ko naročate Cezar solato s hrustljavim piščancem, to ne spada več pod zdrave jedi. Raje ostanite pri pečenem piščancu.

 

 

Povzeto po: THELIST.COM

 

K. R.

Komentarji
Morda vas bo zanimalo