KAJ VSE LAHKO POVZROČI IZOGIBANJE OGLJIKOVIM HIDRATOM

V zadnjem času se je vedno bolj začela pojavljati želja po zdravem življenju, čudovitem telesu in čim boljši podobi. Vedno več ljudi se tako odloča za precej drastične diete brez sladkorja, mlečnih izdelkov, bele moke in ogljikovih hidratov. A prehiter skok v dieto lahko povzroči tudi neprijetne stranske učinke.

Kateri so stranski učinki, ko prenehamo jesti ogljikove hidrate?

1. Glavobol: v prvih nekaj dneh, ko prenehamo jesti ogljikove hidrate, mora telo čez veliko preizkušnjo prilagajanja. Glukozo in glikogen spreminja v ketones, mešanico, ki nastane v naših jetrih pri kurjenju maščob. To pa lahko povzroči nadeležen glavobol.

2. Slab zadah: ketoni, še posebej aceton povzročijo, da naš dah diši po sadju in je večkrat lahko tudi neprijeten.

3. Šibkost in/ali izčrpanost: lahko se počutimo utrujene, saj naše telo išče vir, da bi nadomestil glikogen.

4. Mišični krči: ti se lahko pojavijo zaradi dehidracije, pomanjkanja kalija, pomanjkanja magnezija, vse to pa je povezano z našo dieto. Pomembna je primerna hidracija, pomagali pa bodo tudi magnezijevi dodatki.

5. Zaprtje ali driska: če smo črtali kompleksne ogljikove hidrate, kot je fižol ali ostale stročnice, s tem črtamo tudi vlaknine. To lahko povzorči ali hudo drisko ali zaprtje.

Najbolj pogost stranski učinek naj bi bila zaprtost, saj se vlaknine začnejo kopičiti. To lahko preprečimo tako, da jemo neškrobljeno zelenjavo in oreščke. Priporočljiva hrana je brokoli in makademija oreščki.

 

Povzeto po: Popsugar

K. R.

Komentarji