KAKO IZGUBITI MAŠČOBO NA TREBUHU: 23 PREPROSTIH NAČINOV

Če ste se odločili, da boste izgubili maščobo na trebuhu, imamo za vas nekaj preprostih načinov, kako spremeniti stil življenja, da boste to dosegli. Sicer ne morete ravno zbirati, kje na telesu bi radi izgubili težo, a če boste hujšali v druge dele telesa, jo boste izgubili tudi v trebuh. Nekatere navade vsebujejo dieto, nekatere vadbo, nekatere pa samo preprosto zdravje, a vse vam bodo pomagale. 

 

  1. Zračunajte, koliko kalorij pojeste in koliko jih bi morali pojesti, da boste izgubili težo
  2. Naučite se prepoznati svojo lakoto
  3. Jejte toliko časa, da ste le 80% siti
  4. Povečajte kurjenje kalorij tekom dneva, kar pomeni, da več hodite
  5. V svojo vadbo dodajte HIIT vadbe
  6. Jejte hrano, ki vsebuje zdrave ogljikove hidrate, maščobe in proteine
  7. Spopadite se s stresom
  8. Ne konzumirajte trans maščob
  9. Poskusite občasno čiščenje telesa
  10. Pri vadbi delajte tudi za moč
  11. Pridružite se fitnesu ali kakšni skupini za vadbo
  12. Pri vsakem obroku jejte zelenjavo
  13. S fotografijami si pripravite dnevnik pojedene hrane
  14. Enkrat na dan se prekršite
  15. Privoščite si dovolj spanca
  16. Obroke pripravite vnaprej
  17. Ne uporabljajte le tehtnice, ampak si izmerite obseg in ne sledite le izgubljeni teži
  18. Nehajte jesti sladkarije in hitro hrano
  19. Do večerje bodite vegani, saj vam bo zelenjavna prehrana pomagala pri izgubi teže in vam dala več energije
  20. Sledite pravilu 80/20: to pomeni, da 80% jeste zdravo hrano, 20% pa tudi kakšno nezdravo
  21. Omejite pitje alkohola (ali pa ga nehajte piti popolnoma)
  22. Ves čas se hidrirajte

 

 K. R.

Komentarji