Nazdravimo maratonskim rekordom, zdaj lahko!
Na 42-kilometrski Heineken 0.0 progi kar 40 % več tekačev kot lani
LJUBLJANA, 8. oktober 2024 – Na NLB Ljubljanskem maratonu, ki bo 19. in 20. oktobra potekal v prestolnici, bo letos teklo 2.881 tistih, ki bodo svojo formo preizkusili na najdaljši, 42-kilometrski progi. To je kar 40 % več kot lani, nad čimer so navdušeni tudi pri letošnjem pokrovitelju maratonske, natanko 42.195 metrov dolge Heineken 0.0 proge.
Med tistimi, ki bodo tekli na najdaljši progi, bo dobra polovica Slovencev, kar 46 % pa tujih tekačev. Največ jih prihaja iz Hrvaške, Srbije, Avstrije, Italije, Združenega kraljestva, Bosne in Hercegovine, Nemčije, Francije in Madžarske. Prav v številu tujih udeležencev je prvi rekord letošnjega NLB ljubljanskega maratona padel še pred njegovim začetkom. Na vseh progah skupaj se bo namreč pomerilo kar 5.092 tujih tekačev, v Slovenijo pa bodo pripotovali iz skupno 86 različnih držav.
Od sponzorstva največjih svetovnih prireditev do maratonske proge v Ljubljani
»Lepo je videti, kako v Sloveniji narašča število ljudi, ki se zavedajo pomena gibanja za zdravo življenje, in kako tudi izven naših meja raste prepoznavnost naše osrednje tekaške prireditve. Zato ni naključje, da smo se kot sponzor maratonske proge odločili za sodelovanje,« je ob tem povedala Katja Sabadin, brand managerka blagovne znamke Heineken v Pivovarni Laško Union. Blagovna znamka Heineken je namreč partner in pokrovitelj najpomembnejših športnih dogodkov po vsem svetu, kot sta UEFA Champions League in Formula 1, podpira pa tudi tekaška tekmovanja v regiji, denimo zagrebški polmaraton.
Tek in pivo? Zdaj lahko, brez kompromisov
Heineken je že v fazi zgodnjih prijav tekačem, ki so uporabili kodo HEINEKEN00, omogočil cenejšo prijavnino, na sami prireditvi pa bodo poskrbeli za 0.0 osvežitev z brezalkoholnim pivom, ki med športniki postaja vedno bolj priljubljena alternativa. Debata o tem, ali po športni aktivnosti lahko spijemo pivo ali ne, ima že dolgo brado, teme so se lotevali celo znanstveniki in opravljenih je bila kopica študij. Dokler nismo imeli na voljo okusnega in kakovostnega brezalkoholnega piva, je bila razprava na mestu, zdaj pa izbire potrošnikov potrjujejo, da je brezalkoholno pivo ne samo dobrega okusa, ampak tudi primerno za vsako priložnost.
»So situacije, ko si zaželimo pivo, ne pa tudi alkohola, kar zagotovo velja tudi za šport. Brezalkoholno pivo prispeva k hidraciji in regeneraciji po vadbi, privoščimo si ga lahko kadarkoli v dnevu, vključuje pa tudi družabni vidik uživanja v pivu s prijatelji. Dodatna prednost brezalkoholnega piva je, da ima manj kalorij in sladkorjev v primerjavi s sladkimi športnimi pijačami,« je pojasnila Katja Sabadin.
Več let raziskav za tisti pravi »Ahhh« občutek
Narediti dobro brezalkoholno pivo je precej težje, kot si mislimo. Pivovarski mojstri Heineken piva so več let vložili v raziskovanje, varjenje in okušanje, preden so uspeli iz sestavin za originalno pivo oblikovati pravi recept za osvežujočo brezalkoholno pijačo. Za pivo Heineken 0.0 uporabijo iste kvasovke, kot za običajno pivo, varjeno pa je dvakrat, pri čemer mu z vakuumsko destilacijo nežno odstranijo alkohol in s pomočjo naravnih arom ustvarijo popolno mešanico, brez drugih aditivov.
Alfred Henry Heineken, ki je oblikoval sodobno blagovno znamko Heineken z rdečo zvezdo, je v 50-letih prejšnjega stoletja dejal, da ne prodaja piva, temveč užitek. Prav to velja tudi za brezalkoholno pivo Heineken 0.0, ki pivcu kljub odsotnosti alkohola nudi edinstven užitek in osvežitev brez slabe vesti – tudi po malih in velikih zmagah na športnih preizkušnjah.
Več o družbeni odgovornosti blagovne znamke / družbe Heineken: www.heineken.com/si/si/uzivaj-odgovorno