NENAVADNE, A ZDRAVE SESTAVINE, KI JIH LAHKO DODATE V SMOOTHIE

Smoothie je odličen napitek, s katerim lahko izjemno zdravo začnete dan. Tako kot pri vsem drugem pa je zelo pomembno, kakšne sestavine uporabite. Verjemite ali ne, smoothie je lahko tudi nezdrav. Moderna ženska vam predstavlja nekoliko nenavadne, ampak izjemno koristne sestavine, ki jih lahko dodate v vaš smoothie.

CVETAČA

Ne sliši se preveč okusno, ampak dejansko je. Vašemu smoothieju bo cvetača dodala kremno sestavo, ne bo pa pustila tipičnega okusa po cvetači (če seveda ne pretiravate s količino). Ker je bela, ne bo dodala niti posebne barve in tako sploh zares ne boste vedeli, da je zraven. Ker pa je cvetača polna antioksidantov, vitamina B, kalija in koristnih vlaken, boste s takšnim napitkom dobro poskrbeli za svoje zdravje.

Za okusen in zdrav smoothie s cvetačo potrebujete:

– olupljeno mandarino

– 150 g zamrznjene cvetače

–  100 g borovnic

– 2-3 dcl navadnega jogurta

– 1 veliko žlico arašidovega masla

– pest špinače.

SKUTA

Če ste navajeni v smoothie dajati grški jogurt, lahko sedaj poskusite nekaj podobnega, ampak povsem drugačnega. Skuta je polna koristnih beljakovin in ko jo enkrat zmešaš v napitek, doda smoothieju prijetno kremno teksturo. V primerjavi z grškim jogurtom je skuta še bolj sladka, zato ni potrebno dodajati dodatnih sladil.

Za skutin smoothie torej potrebujete:

– 1/2 -1 dcl grozdnega soka

– 1 dcl nesladkanega vanilijevega mleka

– 100g skute

– 2 žlici vanilijevega sladkorja

– 1 čajno žličko čia semen

– 1 žlico ovsenih kosmičev

– 1/4 banane

SLADKI KROMPIR

Odličen način, kako narediti okusen smoothie, ki lahko nadomesti celoten obrok, je dodajanje sladkega krompirja. Lahko uporabite kuhan ali pečen krompir, pa tudi pire iz sladkega krompirja. Tudi sladki krompir bo smoothieju dodal kremno teksturo, vašemu telesu pa ogromno antioksidantov in kalija.

Potrebujete:

– 150 g borovnic

– 200 g sladkega krompirja

– 1 žlico lanenega semena

– 1/2 – 1 dcl soka rdeče pese

– 1 dcl rastlinskega mleka (sojinega, riževega, ovsenega)

– 1 čajno žličko svežega ingverja

FEFERONI

Če imate radi pikantno hrano, so feferoni kot nalašč sestavina za vaš smoothie. Najbolje jih je kombinirati s sladkimi živili, kot je kakav. Sliši se nenavadno, ampak je zelo okusno in zdravo.

Potrebujete:

– 200 g borovnic

– 1/4 litra navadnega ali grškega jogurta

– 1 dcl vanilijevega mleka

– 1 čajno žličko vanilije

– 1 žlico kakava

– 1/8 čajne žličke pekočih mletih feferonov

– 1 žlico kokosove moke

 

Povzeto po: The List

L. Z.

 

 

Komentarji