POPULARNOST NA FACEBOOKU: 6 IDEJ DOBRE OBJAVE, KI BO PRITEGNILA VAŠE PRIJATELJE
Vaši sledilci in prijatelji na družbenih omrežjih z razvojem novih možnosti in priložnosti na Facebooku postajajo vedno bolj zahtevni in vse bolj cenijo raznolike objave in kreativnost. Če boste sledili naslednjim uporabnim nasvetom ter nagovorili svojo publiko z edinstvenimi objavami, vam boljša prepoznavnost ne uide in vaši sledilci bodo navdušeni. Ne odlašajte več in motivirajte svoje sledilce!
1.ZABAVNE OBJAVE
Z objavo zabavnih vsebin, postanete ljudem všeč in vas radi spremljajo. Ljudje imajo radi človečnost, zato le objavite zgodbo, ki predstavlja človeški obraz vaše blagovne znamke. Če ste lastnik restavracije in se za promocijo poslužujete tudi Facebooka, je dober primer objava kakšne jedi in recepta, ki ga je kuhar dobil od svoje mame ali pa fotografija svojega direktorja v vlogi družbeno odgovornega človeka – ko pomaga lokalnemu zavetišču ali plete odejo za dobrodelno organizacijo. Morda se sliši čudno, vendar so to objave, ki so med sledilci zelo priljubljene. Vsaka vaša objava mora biti dobro napisana in z vsako dobro napisano objavo so vam vaš sledilci bolj pripadni, kar je tudi vaš namen.
2.OBJAVA, S KATERO ZAČNETE POGOVOR
Z objavo, pri kateri sledilce spodbudite k sodelovanju, ne morete zgrešiti, saj jim to da občutek pripadnosti vaši virtualni skupnosti ter občutek, da cenite mnenje svojih strank. Vprašanja, kjer jih neposredno nagovarjate, naj napišejo svoje mnenje, so zelo močna. Dober primer je vprašanje, kjer se o nečem v zvezi s svojim poslom ne morete odločiti in jih povprašate za mnenje. Ob zastavljenem vprašanju se interakcija s sledilci oz. kupci v trenutku poveča za 20 %. Pomembno je, da je vprašanje zastavljeno tako, da sledilci ne razmišljajo preveč in je možen le kratek odgovor oziroma ja ali ne odgovor. Če boste na primer ljudi povprašali, kje v Sloveniji imajo najboljši sladoled, vas bo rezultat presenetil, saj včasih na to odgovarjajo tudi ljudje, ki morda v tistem trenutku vaši strani sploh še ne sledijo.
3.OBJAVA FOTOGRAFIJE ALI VIDEA
Objava fotografije ima večji doseg kot besedilo in privabi več pozornosti. Pokažite svojim sledilcem kakšno sliko iz vašega delovnega vsakdana ali pa sliko s svojega prvega dne na delovnem mestu ter uporabite trenutno priljubljene oznake #tbt (Throwback Thursday) ali #FriFoto (Photo Friday) ter sliko simpatičnih živali med igro (seveda z dovoljenjem lastnika). Uporabljajte kakovostne fotografije, v Photoshopu pa lahko diskretno dodate še svoj logotip, tako da se bo ob deljenju slik takoj videlo, da je vaša. Prav tako lahko vaše sledilce spodbudite, da z vami delijo svoje slike. Ko boste osvojili objavo slik, poizkusite z videom, pri katerem je nasvet podoben. Z možnostjo direktnega »live stream« prenosa se je doseg in priljubljenost slednjega še povečal, saj sledilce to zanima, ker imajo možnost vključitve v prenos in tako v realnem času spremljajo zanimive dogodke, kar jim da poseben občutek »ekskluzivnosti«, saj novice, ki jih zanimajo, izvedo prvi.
4.KRATKO, A SLADKO
Ocenjuje se, da je idealna interakcija dolga 100 znakov, ker večina ljudi naše objave pregleduje na mobilnem telefonu. Kratke objave se izkažejo za najboljše predvsem takrat, kadar se moramo upravičeno pohvaliti. Primer: »Z veseljem sporočamo, da smo bili včeraj izbrani za najboljšega spletnega trgovca leta«. Podobne objave ne bi mogli bolje opisati, saj le tako zgoščena objava ne deluje preveč hvalisava.
5.PRODAJNE OBJAVE
Prodajne objave pridejo do izraza veliko bolj, če upoštevate vse zgornje nasvete, saj le tako ne delujete kot nekdo, ki mu je mar samo za dobiček, ampak nekdo, ki mu je mar tudi za ljudi, seveda z željo po zaslužku. In ljudje to v svetu polnem prevar še posebej cenijo. Občasno lahko promovirate kakšen svoj izdelek, vendar ne pretiravajte, saj bodo ljudje v nasprotnem primeru vaše objave hitro imeli za »spam«. Prodajne objave morajo biti vedno napisane v lahkotnem slogu, a so vseeno »call to action«, poziv k nakupu z objavo povezave do vaše spletne strani.
6.DOSEG LJUDI
Doseg ljudi je seveda vezan tudi na oglaševanje, deljenje objav ter povezovanje. Če v svoji objavi označite še kakšnega poslovnega partnerja ali nekoga z veliko sledilci, bo vaša objava dosegla tudi njegove sledilce. Da bi objave dosegle čim več ljudi, je pogosta dilema večine trgovcev. Gre za obsežno tematiko, ki smo se je že in se je bomo še dotaknili v enem izmed naslednjih člankov.
Upamo, da so vam nasveti pomagali, svetujemo tudi, da si naredite strategijo objavljanja, saj boste le tako lahko sledili, kaj ste objavili ter imeli nadzor nad tem, da ne postanete preveč »posiljeni« in pokažete svojo človeško plat.
L. Z.