9 NASVETOV ZA RAVEN TREBUH

Poletje se naglo približuje in seveda si želimo, da bi na plaži v kopalkah izgledale čim bolje. Ključen del dobre postave je seveda raven trebuh, ki pa nam včasih po dolgem zimskem razvajanju rad malo ponagaja. Zato smo za vas pripravili nekaj nasvetov, kako v najhitrejšem možnem času priti do ravnega trebuščka, da boste videti kot dekleta iz oglasov za kopalke. Upoštevati morate spodnje nasvete:

1. Jejte počasi

Za prehranjevanje si vzemite čas in hrano dobro prežvečite. Tako boste dali svojim možganom čas, da registrirajo, da ste siti in ne rabite več hrane – posledično boste zaužili manj kalorij. Hitro metanje hrane vase prav tako povzroči, da zraven pojeste več zraka, kar pa potem vodi v napihnjenost.

2. Hodite vsaj 30 minut na dan

Pol ure hoje na dan je odličen način porabe kalorij in zniževanje stresa. Če greste po kosilu za 30 minut na sprehod, bo to blagodejno vplivalo na vašo prebavo, pripomoglo k zmanjševanju maščob in vam omogočilo bolj produktivno popoldne.

3. Pijte dovolj vode

Če boste dnevno zaužili dovolj vode, se bo vaše telo lažje prečiščevalo in bo pospešeno izločalo strupe, obenem pa boste zaradi primerne hidracije čutili manjšo željo po hrani, pa tudi prej boste siti.

4. Izogibajte se sladkorju

Sladkani sokovi, sladkor v kavi, beli kruh in moka, rogljički, alkohol, energijski napitki, mlečne čokolade, bonboni, celo žvečilni gumiji. Tem živilom se poskusite odpovedati, saj vašemu telesu povzročajo več škode kot koristi. Raje si privoščite dober sadni smoothie, poln vlaknin, zmanjšajte količino mleka v vaši kavi in se povsem odpovejte sladkorju.

5. Bodite aktivni

Ne samo v telovadnici, tudi v vsakdanjem življenju, Namesto z dvigalom pojdite peš po stopnicah. Namesto z avtom se peljite raje s kolesom. Veliko hodite: če razdalja ni prevelika, je najboljša možnost peš. Če v službi veliko sedite, poskrbite, da se večkrat pretegnete in raztegnete.

6. Pomembna je kardio vadba

Tek, hitra hoja, plavanje. Poskrbite za kardio vadbo, ki vam bo v veliko pomoč pri izgorevanju maščob. Nekaj minut na dan bo povsem dovolj, pomembno je le, da ste vztrajni.

7. Poskusite z vajami za trebuh

Najboljši recept za raven in čvrst trebuh je še vedno vaja plank, ki pomaga izklesati mišice na celem telesu: trebuhu, nogah, zadnjici, rokah in ramenih. Izjemno pomembno pa je, da jo izvajate pravilno.

Dobra vaja pa so seveda tudi trebušnjaki različnih vrst, boksanje, joga in pilates.

8. Poskrbite za dober spanec

Pomembno je, da se vsako noč dovolj naspite in da je vaš spanec tudi kvaliteten. Pomanjkanje spanca namreč spodbuja neustavljivo željo po hrani.

9. Ne izpuščajte obrokov

Saj veste, pomembno je, da jeste čim večkrat na dan v manjših količinah. Če se boste v določenem delu dneva prenajedli in potem stradali do večera, vam to ne bo popolnoma nič pomagalo. Zelo pomembno pa je tudi, kaj jeste. Čim več zelenjave in sadja, da zaužijete dovolj vlaknin, dovolj velike količine oreščkov in dobrih maščob, ki jih dobite v olivnem olju, avokadu in nekaterih ribah, izogibajte pa se predelani in hitri hrani ter sladkorju.

 

Povzeto po: Medical News Today

L. Z.

 

 

 

Komentarji