KAKO SE IZOGNITI PRENAJEDANJU MED PRAZNIKI?

Med prazniki se v nas prebudi želja, da bi samo jedli in ne bi delali ničesar drugega. Težava je v tem, da je večina hrane med božičnimi prazniki polna kalorij. Najbolj pomembno je, da se s tem takoj sprijaznimo in da bo želja po hrani precej večja, saj bodo povsod ponujali potico, meso, piškote in ostale dobrote. Seveda jejmo, a pazimo, da se ne bomo prenajedali. Kako? Spodaj imamo nekaj nasvetov.

 

Ne stradajte

Najbolje je, da jeste vse, a v zmernih količinah. Če si boste prepovedali določene jedi, si jih boste želeli še toliko bolj. Enostavno jejte vse v manjših količinah.

 

Izobrazite se

Preden se lotite potice in piškotov, si poglejte, kaj vse je notri, kakšne sestavine sestavljajo vaš najljubši kolač in koliko kalorij ima. Ko to vidite, se morate odloči, kaj vse boste jedli in kaj boste letos raje preskočili.

 

Privoščite si kompromise

Če veste, da vas v naslednjih nekaj dneh čaka pojedina, ki je res ne želite preskočiti, nekaj dni prej samo malo zmanjšajte vnos hrane. Ali pa enostavno povečajte svojo fizično aktivnost. Nikar pa se ne stradajte, saj boste s tem poskrbeli, da boste še bolj lačni in boste pojedli še več kot bi drugače.

 

 

Pijte nizko kalorične pijače

Preden se odpravite na praznovanje, spijte zadostne količine vode. Izogibajte se pitju koktejlov ali vina, saj vse to vsebuje veliko praznih kalorij, enako tudi gazirane in sadne pijače. Alkohola ne pijte na prazen želodec, saj boste s tem poskrbeli, da se boste prenajedali. Preden se lotite pitja, obvezno pojejte vsaj malo.

 

Vzemite si čas zase in zmanjšajte stres

Lažje reči kot storiti, a prazniki so namenjeni temu, da čas preživimo s svojimi najbližjimi. Praznike začnimo z manj cilji in se raje osredotočimo na preproste in pomembne stvari, ki so nekaj vredne. Če bomo zmanjšali stres, se bomo izognili tudi nervoznemu prenajedanju.

 

Povzeto po: Momtastic

 

K. R.

Komentarji