KAKO SHUJŠATI BREZ STRADANJA IN NA ZDRAV NAČIN?

Obstaja ogromno shujševalnih metod, ki pa nas na koncu večinoma pustijo lačne in nezadovoljne. Če nimamo zares železne volje, nas lakota slej ko prej spravi do tega, da obupamo. Kljub temu pa obstajajo načini, kako shujšati brez stradanja in na popolnoma zdrav način. Takšna dieta nam pomaga splošno zmanjšati apetit, izgubiti težo v uglednem času in obenem izboljšati naš metabolizem.

Znano je, da v primeru, da načrtno stradamo, sicer izgubimo težo (če tako daleč seveda pridemo), vendar bomo takoj, ko bomo začeli spet normalno jesti, težo postopoma pridobili nazaj. Zato je pomembno, da hujšamo postopoma in na zdrav način. Za vas smo pripravili 15 korakov, ki vas ločijo do želene postave.

1. Vsak dan jejte zajtrk, bogat z beljakovinami

2. Izogibajte se sladkanim pijačam in sladkemu sadju

3. Pijte veliko vode, še posebej pol ure pred obroki

4. Na jedilnik dodajte veliko zelenjave in vlaknin (najbolj nizkokalorični so brokoli, cvetača, špinača, paradižnik, ohrovt, zelje, kumarice)

5. Pijte nesladkan čaj ali kavo

6. Jejte čim bolj svežo hrano, z jedilnika črtajte vnaprej pripravljena živila

7. Jejte počasi in se potrudite, da vsak grižljaj dobro prežvečite

8. Vsak dan se tehtajte in spremljajte, kako uspešni ste

9. Vsako noč si privoščite kvaliteten in zadosten spanec

10. Jejte več manjših obrokov na dan

11. Če se le da, hodite peš ali s kolesom (na delo ali po opravkih)

12. Ne izogibajte se maščobam in ogljikovim hidratom v celoti, ampak izberite prava živila s koristnimi maščobami in jih jejte v manjših količinah (avokado, olivno olje, ribe, oreščki, kokosovo olje, polnozrnate testenine)

13. S svojega jedilnika v celoti črtajte beli sladkor in belo moko

14. Ukvarjajte se s športom: sprehajajte se, plešite, tecite, delajte različne vaje

15. Sprostite se in ne pustite stresu, da vam pride do živega

Ne samo, da vam bo ta metoda pomagala pri izgubljanju odvečnih kilogramov, poskrbela bo tudi za boljše počutje in splošno zdravje.

 

Povzeto po: Healthline

L. Z.

Komentarji