TO SO ŽIVILA, KI JIH POTREBUJETE V SAMOIZOLACIJI

Prepričani smo, da upoštevate navodila in nasvete strokovnjakom in se izogibate nepotrebnim stikom z ljudmi. Da pa se ne boste vsak dan znova in znova vračali v trgovine, ker ste pozabili kupiti določene stvari, smo za vas pripravili seznam – vsa živila in potrebščine, ki jih potrebujete v domači karanteni. Nakupite jih in se nato v trgovine ter lekarne vračajte čim manj pogosto.

1. Sadje

Da v svoje telo vnesete dovolj C vitamina, morate nujno uživati sadje. Kupite jabolka, banane in grozdje, vendar so to ponavadi vrste sadja, ki ne vzdržijo ravno najbolj dolgo. Da jih boste imeli za dlje časa, posežite po citrusih (pomaranče, grenivke, limone), pa tudi po suhem sadju, ki zdrži veliko dlje. Če čutite primankjaj vitaminov, obstajajo tudi nadomestki.

2. Zelenjava

Seveda nakupite tudi svežo zelenjavo, vendar vam tako kot sadje ne bo vzdržala ravno dolgo. Če izbirate solato, je najbolj priporočljiva ledenka, saj je užitna tudi teden ali dva – če jo shranjujete v hladilniku. Enako velja za zelje, motovilec in radič. Dober nadomestek sveže solate pa je tudi rdeča pesa, ki je za povrh zelo zdrava, pa tudi izjemno dolgo vzdrži. Kupite lahko tudi konzervirano zelenjavo; grah, koruzo, fižol, čičeriko. Priporočamo vam kislo zelje ali repo, ki sta zelo zdravi živili, ki ju lahko dolgo shranjujete. Prav tako so zelo praktični tudi pelati, iz katerih lahko ustvarite prave čudeže. Ne pozabite pa na čebulo in česen – brez njiju ni okusa. Tudi avokado dela čudeže – lahko ga uživate v solati ali naredite slasten in zdrav namaz. Shranite ga povsem enostavno, priporočljiv pa je tudi za otroke.

RECEPT: HRANLJIVA ENOLONČNICA S ČIČERIKO

3. Konzerve

Če jih marate, je odličen čas za konzerve. Ribe, zelenjava, meso, suhe mesnine. Kljub temu, da gre za kozervirano hrano, lahko iz nje ustvarite odličen in slasten obrok.

4. Probiotiki

Da je prehrana raznovrstna, morate uživati tudi probiotike. Brez problema lahko nakupite mleko, pri jogurtih pa le previdno, da ne boste pretiravali, saj velikokrat nimajo dolgega roka uporabe. Probiotike za uravnavanje prebave lahko kupite tudi v lekarni.

5. Kruh

Izogibajte se belemu kruhu, ki postane čez dva dni dokaj neužiten. Polnozrnati kruh je ponavadi bolj obstojen. Čeprav niso pretirano zdravi, si lahko tokrat privoščite tudi toaste. Če imate radi prepečence, so prav tako odlična rešitev. Kruh lahko sicer pečete tudi sami doma.

6. Žitarice

Da bo vaš zajtrk ali večerja zelo zdrav obrok, si lahko pripravite ovsene kosmiče. Zelo dobri so za prebavo in enostavni za pripravo. Popestrite jih lahko s suhim sadjem ali medom. Zmanjkalo vam jih ne bo zlahka, hkrati pa so tudi zelo obstojni. Skuhate si lahko tudi proseno kašo in jo popestrite s suhimi slivami. Verjetno riža in testenin ne rabimo omenjati, saj ste si verjetno že naredili zaloge.

RECEPT: SLADKA PROSENA KAŠA S SUHIMI SLIVAMI IN MEDOM

7. Sladica

Za posladek in ‘hude čase’ si seveda lahko privoščite tudi nekaj sladkega. Vendar z nakupom nikar ne pretiravajte, saj boste videli, da boste vse skupaj na koncu prehitro in preveč naenkrat pojedli. Nihče si ne želi, da bi se v karanteni zredil ali poslabšal svoje zdravstveno stanje. Najbolj priporočamo temno čokolado, ovsene piškote, suho sadje ali mlečni riž.

8. Čaj

Za pomiritev in popestritev morebitnih dolgočasnih večerov. Ali pa v primeru, da morda zbolite – ne nujno za koronavirusom. Zeliščni ali sadni čaj je stvar, ki jo je vedno treba imeti pri roki.

 

Komentarji
Morda vas bo zanimalo