NAJMANJ KALORIČNE VRSTE SADJA

Ste oseba, ki zjutraj najraje zajtrkuje sadje? Če ste odgovorile pritrdilno, potem morate vedeti, da sadje, zaužito v času zajtrka, in to pred 8. uro zjutraj, pomaga pri hitrejši izgubi prekomerne teže. Preverite, katere vrste sadje vam bodo pri tem najbolje služile.

Uživanje sadja pred prvim jutranjim obrokom vam bo dala energijo zaradi visoke vsebnosti hidratov, ki vam bodo čez cel dan dali veliko energije. Pojejte ga pred kosilom, saj se boste v tem primeru počutili bolj polni in boste čez dan pojedli manj kalorij. V primeru, da po 20. uri ne boste več jedli, se bo s tem upočasnila vaša presnova.

To je sadje, s katerim boste lažje izgubili težo:

1. Papaja, 27 kalorij

Gre za eksotično sadje, ki pa nam je vseeno lahko dostopno. Je izredno sladka, bogata z vlakninami, z vodo in malo kalorijami, saj na vsakih 100 gramov užijete le 27 kalorij.

2. Lubenica, 45 kalorij

Bogata rezina lubenice se zelo dobro ujame na vroč dan in še bolje je, če ugotovite, da vsebuje samo 45 kalorij. Če ste na dieti, izkoristite to prednost, saj jo sestavlja kar 90% vode. Poleg tega je bogata z vitamini, vlakni in hidrati.

3. Ananas, 52 kalorij

Odpravi občutek lakote, zaradi česar je primeren za uživanje, ko nameravate izgubiti težo. Vsebuje veliko količino rastlinskih in mineralnih beljakovin, kot so kalij, jod in vitamini A, B in C.

4. Jagode, 38 kalorij

Ko govorimo o jagodah, ponavadi najprej pomislimo, da bi jih pojedli s smetano. Ampak v borbi s prekomerno težo jih morate jesti same, brez dodatkov. Ti majhni rdeči plodovi so bogati z vitamini in minerali. Visok odmerek vlaken zmanjšuje absorpcijo in prebavo ogljikovih hidratov, hkrati pa nadzira raven sladkorja v krvi.

5. Melona, 54 kalorij

Sestavljena je iz 92% vode. Njena oranžna sredica ali “meso” vsebuje vodo in vlakna. Priporočljivo je, da se, če želite pojesti nekaj sladkega, odločite za kos melone in ne za slaščice, ker boste s tem izločili maščobe in toksine.

Povzeto po: Siempre Mujer

N. P.

Komentarji