ZDRAVA PICA? OBSTAJA!

Pico obožujemo skoraj vsi. Zelo težko je najti človeka, ki je ne bi maral. Vseeno pa so nas vsi od nekdaj svarili, da ni preveč dobro, če prepogosto jemo pico, saj je nezdrava. Imamo veselo novico za vas – pripravite lahko tudi povsem zdravo pico!

Pica sama po sebi namreč ni nezdrava, pomembno je le, kakšne sestavine in testo uporabimo pri peki. Za vas smo pripravili nekaj receptov, kako uživati v popolnoma zdravo pripravljeni pici. Če si zaželite pice, je to zagotovo veliko boljša odločitev kot pa dostava.

GRŠKA ZELENJAVNA PICA

Enostavna rešitev za kosilo ali večerjo, saj je priprava dokaj hitra in enostavna. Gre za vegetarijansko pico, narejeno na grški način, ob kateri niti strastni mesojedci ne bodo pogrešali mesa. Namesto pelatov uporabite znamenito tzatziki omako, narejeno iz svežih kumar, grškega jogurta, česna, olja, soli in popra. Zelo primerna je tudi za poletje, saj je omaka zelo lahka ali in nizkokalorična. Namesto klasičnega testa, ki je ponavadi precej redilno, lahko naredite testo za pico iz polnozrnatih hrustljavih tortilj, kar je veliko bolj zdrava alternativa. Poljubno jo obložite z različnimi vrstami sveže zelenjave (paradižnik, čebulo, kumare, olive, avokado) in na koncu po želji dodajte še znameniti feta sir.

PICA Z AVOKADOM

Avokado je že sam po sebi izjemno zdravo živilo, saj je bogat z zdravimi maščobami in pospešuje absorpcijo hranil v telo, pomaga pa tudi pri raznim obolenjih, kot so srčno-žilne bolezni, debelost in diabetes. Če ste ljubitelji avokada, ga torej le pogumno vključite v pripravo domače pice. Namesto pelatov lahko tako naredite odličen kremni avokadov preliv. Potrebujete avokadov pire, morsko sol in črni poper, po želji lahko dodate tudi limonov sok za okus ali pa kakšen čili, če imate raje pikantno hrano. Vse skupaj dobro premešajte in na debelo namažite na polnozrnato testo. To je osnova, potem pa pico poljubno obložite s pečenim piščancem, čebulo, rukolo, jajci in gobami.

PICA IZ SLADKEGA KROMPIRJA

Če ste zainteresirani za vegansko ali brezglutensko pico, je to pravi recept za vas. Namesto standardnega testa iz bele moke, ki ne velja ravno za najbolj zdravega, naredite nekaj drugačnega: za osnovo testa uporabite sladki krompir. Potrebujete pire iz sladkega krompirja, v katerega zamešate chia semena, polnozrnato moko in mlete mandlje ter tako pripravite bogato testo, ki med peko vzkipi (po zaslugi skrivne sestavine, jabolčnega kisa). Pico namažete z doma pripravljeno omako iz svežega paradižnika, potem pa jo nadevate z vašo najljubšo svežo zelenjavo, po želji dodate tudi nizkokalorični sir.

PICA IZ CVETAČE S PURANOM

Če se želite izogniti navadnemu testu za pico in poskusiti nekaj novega in bolj zdravega, je tu še ena ideja. Testo lahko pripravite iz cvetače, saj je cvetača več kot odlična za tak namen: je zelo okusna in hrustljava, ko se speče. Cvetačo potlačite, da nastane pire, in potem dodajte malo sira in začimb, na primer origano in česen za dodatni okus. Ko bo pica pečena, bo testo izjemno hrustljavo in aromatično. Povrh pice lahko zložite domačo puranjo salamo, češnjev paradižnik in svežo baziliko. Po želji lahko sir dodate tudi na vrh pice ali pa jo dodatno obložite z gobicami. Verjemite, ob takšni pici nihče ne bo niti malo pogrešal tradicionalne pice z dostave.

Povzeto po: Everyday Health

 

L. Z.

Komentarji